Türkiz polc az üzletbe


Egy eléggé megviselt polcot festettem le csodálatos FrenchicⓇ Anguilla színűre, ami egy nagyon szép türkizkék, melyet a brit karibi sziget, Anguilla tengere ihletett. A polc natúr fenyő, nem volt kezelve, viszont elég foltos és koszos volt. Először is alapos ecetes-mosogatószeres tisztítást kapott két körben, majd az egészet átkentem a Pentart alapozójával egy rétegben. Ezzel megakadályozható, hogy túl sok festéket szívjon be a fa ezzel megnövelve a szükséges mennyiséget, illetve az esetleges "átvérzést" is elkerülhetjük, ami a natúr fa  (főleg fenyő) szokott produkálni világos festékeknél.


Ezután következett a festés, 2 rétegben, a FrenchicⓇ közepes ovális ecsetével, ami nagyon jól teríti a festéket és könnyű vele dolgozni. 


 

Majd a FrenchicⓇ színtelen viaszt kentem fel egy rétegben, ami a legtöbb krétafesték waxhoz képest szuper illatú, nem tartalmaz semmilyen káros anyagot, csak természetes viaszt és a kozmetikumokban is használatos alapanyagokat.



@update: később úgy döntöttem, hogy kicsit még tengerpartibb hangulatot szeretnék a polcnak, ezért kipróbáltam a fehér viaszt (bevallom, a kíváncsiság is hajtott, mivel még sosem használtam). Íme az eredmény:


Nekem nagyon tetszik, 1-2 napot még várok, mire újból megpakolom :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Konyhapult fóliázása

Padlólap festése - konyha, előszoba

Csempefestés