Konyhapult fóliázása



A konyhapult festésére nem vállalkoztam, viszont találtam egy jó alternatívát. A foliasjuci.hu oldalon rendeltem dc-fix fóliát Sanremo színben, két tekerccsel. Ilyen volt és ilyen lett felrakás után:



A fólia felrakása meglehetősen egyszerű feladat, bár a hosszú fóliát egyenesen felrakni azért nem olyan egyszerű. Nekem sem ment 100%-osan, de a vízvető szerencsére eltakarta ezt a kis hibát. A www.foliasjuci.hu oldalon és hozzá tartozó facebook csoportban minden info megtalálható a fólia kezeléséről.

A mosogatónál érdemes vigyázni, óvatosan kell körülvágni, könnyen túlszaladhat a szike, és csúnya lesz. Illetve a széleknél kell kicsit "trükközni", de ezt is nagyon szépen meg lehet csinálni.


Kicsivel később nekifogtam a vízvető fóliázásának, mivel eléggé el volt már színeződve, viszont az új árát látva gyorsan megjött a kedvem a maradék fólia felhasználásához :)

Ez még sokkal egyszerűbb feladat volt, mint maga a pult.


Egyszerűen csak ráragasztottam a fóliát a megfelelő száliránnyal, hogy passzoljon a pulthoz, rásimítottam, és megfordítva levágtam a felesleget. Kész :) Már csak a vízvetőt kellett visszaszögelni és pattintani, de mivel sikerült megtalálnom az eredeti lyukakat, így ez is gyerekjáték volt.




Az utolsó képen már kész a fal, a csempe, a szekrények és a padló festése is :) Ezekről is olvashatsz a blogon a megfelelő szóra kattintva.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Padlólap festése - konyha, előszoba

Csempefestés