Sötétlila polc az üzletbe - Frenchic bemutató polc


Egy régi ikeás polcot újítottam fel, amit használtan vettem. Ránézésre úgy tűnt, jó állapotban van, azonban közelebbről kiderült, hogy a két oldala kívülről teli van karcolásokkal és mélyedésekkel. Ezért festés előtt ezeket fakittel javítottam, majd száradás és csiszolás után jöhetett a Frenchic nagy dobása, a LAZY RANGE! (= a "lusta sorozat") 

Ezt kifejezetten azoknak fejlesztették ki, akik nem akarnak bíbelődni még egy réteg viasszal, hiszen itt már benne található a wax a festékben, nem kell külön felületkezelni!
Nagyon szuper találmány, és mivel nem szeretem a felesleges pepecselést, rögtön a kedvencem lett! 14 gyönyörű színben kapható, én most a Plum Puddingot választottam, ami egy mély sötétlila szín. Nagyon különleges és karakteres, mégsem rikító vagy sok. 

A Frenchicközepes ovális ecsetét használtam a felhordáshoz, ami egy rusztikus felületet ad, kicsit látszanak az ecsetnyomok, de szép egyenletesen lehet felvinni a festék+waxot. Két rétegre volt szükség, gyönyörű matt, elegáns felületet kaptam néhány óra száradás után.




 


Még azért vártam 1-2 napot, hogy kikeményedjen a wax, mielőtt megpakoltam a polcot. :) Most innen válogathattok a Frenchic festékek közül, ha ellátogattok az üzletbe Szegeden! :)

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Konyhapult fóliázása

Padlólap festése - konyha, előszoba

Csempefestés