Vasárnapi gyors ötletek II. - tolltartó konzervdobozból

Sajnos ehhez a bejegyzéshez nem sok képet készítettem, hiszen annyira egyszerű :)
Bár be kell, hogy valljam, nem 1 nap alatt készült el, mivel ki kell várni a száradási időket, de egyébként kb. 5 perces munka van vele naponta és maximum 2-3 nap alatt elkészül :)


Első körben fogtam egy használt, üres konzervdobozt, és leáztattam a címkéjét. Majd miután ez megvolt, és megszáradt, lefestettem Aldi-s fehér akril festékkel. Ez két rétegben történt. A belsejét bevallom, lusta voltam lefesteni még egyszer, és macerás is volt belül festeni, így ez csak egy réteget kapott. Ha teli lesz pakolva, úgysem fog látszani :)

A két réteg közt vártam néhány órát. Ezután újabb várakozás következett, majd rámértem és kivágtam a kedvenc szalvétámat. A szalvéta technikáról bővebben itt olvashattok. Pentart decoupage lakkal alapoztam, majd rá a szalvéta 1 rétege, simítás és újabb réteg lakk óvatosan egyengetve. Néhány órát száradt, majd újabb lakkréteg következett. Kész :)



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Konyhapult fóliázása

Padlólap festése - konyha, előszoba

Csempefestés