Vasárnapi gyors ötletek - cipősdoboz

Múlt vasárnap "Slow Sunday"-t tartottam, azaz lassan, ráérősen töltöttem a napot, pihenve, mélázva az élet nagy dolgain. Persze közben nem lustán bámultam a TV-t, hanem tettem-vettem. Eszembejutott pár régóta tervezett mini-projekt. Az egyik A Cipősdoboz. Ilyen lett:




A készítés menete:
Rém egyszerűen fogtam egy alig használt cipősdobozt, ragasztót kentem rá, majd színes papírral borítottam be, melyet előzőleg méretre vágtam. A kiindulási állapot:


Folyékony hobbi ragasztót használtam, ami nem büdös, és minden egyszerűbb dolgot megragaszt. Fontos, hogy a szélekre is kerüljön, hogy ne pörögjön fel a papír: 


Aldi-s Scrap Book papírt használtam. Óvatosan rá kell simítani a papírt, néhány másodpercig ott tartani, közben igazgatni, simítani, amíg nagyjából megköt.



Kész :)


Természetesen ez nem egy szuper strapabíró doboz. Én mindenféle lim-lomot tartok benne, hogy ne legyen szem előtt és bármikor megtaláljam. Szekrény tetejére ideális :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Konyhapult fóliázása

Padlólap festése - konyha, előszoba

Csempefestés